Személyes márkaépítés tippek kozmetikáknak, hogy a naptár megteljen foglalásokkal

-
Marketing, 2021.02.10.

Személyes márkaépítés tippek kozmetikáknak, hogy a naptár megteljen foglalásokkal

Miért működik a személyes márkaépítés kozmetikáknál, és milyen gyakorlati lépéseken keresztül lehet ezt megvalósítani?


Hogyan emelhet ki az összes többi piaci szereplő közül a személyes márkaépítés akkor, ha kozmetikát vezetsz? Mik a márkád építésének a leghatékonyabb eszközei? Milyen megtérülést ígér a személyes márkaépítés egy kozmetikának, és mennyit kell várni az eredményekre?

Ezeket a kérdéseket fogjuk egytől egyig megválaszolni a bejegyzésben.



Személyes márkaépítéssel a kozmetikád nemcsak egy lesz a sok közül


Képzeld el, hogy a vendégek nem kizárólag az alacsony ár, vagy a kedvező elhelyezkedés miatt választják a kozmetikádat. Sőt, a nálatok kapott kifogástalan kezelések és az elsőrendű bánásmód miatt hajlandók akár a piaci árnál többet is fizetni, alkalmanként a fél városon átautózva.

Ez a megnyugtató státusz valósítható meg a tudatosan kivitelezett személyes márkaépítéssel. Így nemcsak egy lesztek a környéken működő átlagos kozmetikák között. Ti lehettek a piac legkedveltebb szereplője, akiknél a naptár csak úgy roskadozik a foglalásoktól.

Már csak az a kérdés, hogyan is navigálhatod el ebbe az idilli állapotba a kozmetikádat?



Milyen eszközökkel építhetsz sikeresen személyes márkát kozmetikaként?


Első körben az ideális vendég karakterének a felvázolása, vagyis a buyer persona megalkotása javasolt. Aztán ehhez mérten tudtok ötletelni azon, hogy a kozmetika leendő látogatóit hol és miként tudjátok megszólítani.

Leginkább az edukatív és a vizuális tartalmak tudatos kombinálása vezethet eredményre, rövidebb szövegekkel, ízléses vizuális tartalmakkal és mindenekelőtt a videós formátum preferálásával.

Kozmetikaként személyes márkaépítés céljából a minőségi Facebook és Instagram jelenlét majdhogynem kötelező, ahol a minőségi tartalmakra fókuszálva előbb utóbb termőre fordulhat a sok-sok befektetett munka.



Milyen megtérüléssel kecsegtet a személyes márkaépítés egy kozmetikánál?

A személyes márkaépítés kozmetikák esetében sem egynapos történet. Szükséges hozzá egy alapos tervezés, a kidolgozott folyamatok módszeres végrehajtásával, és egy nagy adag türelemmel egyetemben.

Akkor is bízni kell a megtérülésben, amikor néhány hét után még nem látszik a megtérülés. Ez egy hosszabb távra szóló játék, viszont a beletett munka és kitartás busás megtérülést eredményez.

Többé nem kényszerültök árversenybe, és nem jelent majd hétről hétre ádáz küzdelmet új vendégeket behozni az üzletbe. A személyes márkaépítésnek köszönhetően nektek lesznek a legjobb visszatérő vendégeitek, ráadásul pluszban még a jó híreteket is terjesztik.

A legjobb, hogy a személyes márkaépítés valójában kellemes folyamat. Összekovácsolja és fejleszti a csapatot, az első sikerek után pedig az egész folyamat öngerjesztővé válik.

Ha szeretnéd a marketinged fejleszteni, YouTube csatornát indítani, felépíteni a személyes, szakértő márkádat, kérj díjmentes konzultációt partnerünktől:

dr. Kovács T. Lóránt

Tetszett a(z) Személyes márkaépítés tippek kozmetikáknak, hogy a naptár megteljen foglalásokkal magazin cikk? Ha igen, oszd meg másokkal!
Tetszett a(z) Személyes márkaépítés tippek kozmetikáknak, hogy a naptár megteljen foglalásokkal magazin cikk? Írd meg véleményed!

További kozmetika magazin cikkek

Hogyan enyhítsük az ekcéma bőrtüneteit?

Az ekcéma Magyarországon a gyerekek 17%-át, a felnőttek 2-10%-át érinti. A kellemetlen bőrtünetek mögött sokféle szervezeten belüli folyamat meghúzódhat az ételallergiától a gyulladásig, azonban mindegyik esetben közösek a bőrön megjelenő pirosas foltok, amelyek kellemetlen égő, viszkető érzéssel járnak.

bőrápolás, 2024.03.19.

Általános pedikűr? Így zajlik!

Szinte minden szépségszalon kínál lábkezeléseket. A pedikűr a lábak ápolásának egyik módja, amely visszaállítja a lábak optimális komfortját. Az eljárási metódusban nem feledkezhetünk meg a körmökről és azok előkészítéséről sem, így az éppen aktuális favorit szín kiválasztása kötelező előkészület. Manapság azonban az ügyfél nem csak ezekre számíthat egy általános pedikűr során. A kínálati kör jelentősen bővült napjainkban. Ismerd meg az alapváltozat titkait, de légy tudatában: elérhetők jóval fejlettebb verziók is.

Marketing, 2022.09.22.

Így kerüld el a napégés káros hatásait

Éppen a nyár közepénél tartunk, úgyhogy keresve sem találhatnánk aktuálisabb témát, mint a napégés, valamint annak elkerülése. Az év ezen részén a legtöbbünk már túl van egy nagy napégésen, a másikfelének azonban nem feltétlenül kell még előtte állnia. Néhány ügyes praktika, és könnyen megelőzhető a napégés, valamint csökkenthetőek a káros hatások is.

Marketing, 2022.08.03.

Mikor ajánlott a fényvédők használata?

Hidratáló és Fényvédő krémek A fényvédelemnek van-e szerepe a bőr öregedésének lassításában? A válasz nagyon egyszerű, – Igen! A megfelelő fényvédelem a tudatos bőrápolás nélkülözhetetlen kelléke. Hogyan használjuk a fényvédőket? Milyen fényvédő krémek nyújtanak biztonságos védelmet? Mennyit használjunk a fényvédő krémekből? Mikor és hogyan alkalmazzuk a tudatos őrápolás nélkülözhetetlen termékét?

Marketing, 2022.07.25.

"narrow"

Bejelentkezés az oldalra


Gear.svg